פרסום ראשון • יומני אורי אריאל: הרבה תקשורת והתנחלויות, פחות חקלאות

    ארי וידר No Comments on פרסום ראשון • יומני אורי אריאל: הרבה תקשורת והתנחלויות, פחות חקלאות
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר הפגינו החקלאים בקריית הממשלה בירושלים כשהם טוענים כי ענף החקלאות בישראל במשבר ומספרים כי רבים נאלצו לעקור את מטעיהם בעקבות המשבר. גם מחירי העגבניות שהאמירו גרמו לחקלאות להעלות לכותרות.

    אבל נדמה שאת שר החקלאות ופיתוח הכפר אורי אריאל המשבר בחקלאות פחות מעניין מנושאי ההתיישבות וישיבות ההסדר, כך לפחות מתקבל הרושם כאשר עוברים על יומנו של השר אריאל.

    מבדיקה שערכנו בלו"ז של השר אריאל במשך החודשיים האחרונים עולה כי השר השקיע זמן רב ויקר בפגישות עם פעילים פוליטיים, ראיונות לתקשורת, ביקורים בהתנחלויות רבות, אבל זמן מועט יחסית השקיע בביקורים אצל החקלאים.

    במשך החודשיים האחרונים ביקר השר בין היתר בהתנחלויות נוה צוף, מעלה אפרים, כוכב השחר, כפר עציון, סוסיא, בית אל ועוד, וגם בערים רחובות, רעננה, חיפה, אשקלון, באר שבע, בית שמש, ערד וירוחם והיישובים הבדואים חורה ולקיה, אבל לעומת זאת השקיע ביקורים בודדים בקיבוצים וביישובים חקלאים. על המעטים ניתן למנות ביקור במועצה האזורית גליל עליון, יסוד המעלה והישובים צמודי הגדר הסמוכים לעזה.

    מרבית הביקורים שערך בערי הארץ בחודשיים האחרונים, כך עולה הרושם מהיומן, עסקו לכאורה בנושאים שלא קשורים כלל לתחום החקלאות.

    זמן ניכר השקיע אורי אריאל בראיונות לתקשורת ובהם מספר ראיונות לערוץ 2, ערוץ 1, ערוצי רדיו ושיחות רקע עם עיתונאים. שעות ארוכות השקיע השר גם בלימודי השפה הערבית.

    בקרב החקלאים שורר זעם על השר גם בעקבות פרסום יומנים אלו. "אנחנו בהחלט חושבים שהשר משקיע את רוב זמנו בנושאים שלא בהכרח קשורים לתחומי משרדו", טוענים כמה מהם.

    את תגובת השר לא קיבלנו עד לרגעים אלו.

    ללא שם

    ללא שם2

    ללא שם3



    0 תגובות